Év végi számvetés

Ez a hét is elérkezett! Vasárnap lezárjuk a 2017-es évet.

Jó ilyenkor visszatekinteni az új élményekre és elért eredményeinkre. Jöjjön most egy rövid összesítés az Electro-Coord Magyarország marketing tevékenységeinek 2017-es érdekes statisztikáiról!

2018.jpg

Itt, a Lámpahulladék blogon az indulás óta összesen:

  • 25 bejegyzés született
  • 25.011 alkalommal töltötték be az oldalunkat
  • a legtöbb látogatót, 10.987 főt a Te se vagy izzóspecialista? című írásunk hozta.

A Lámpahulladék Facebook oldalán

  • 7 hét alatt 35 ajándékot sorsoltunk ki
  • 528 követőt szereztünk
  • a nyereményjáték záró posztja 6.579 emberhez jutott el

Instagram oldalunkon

  • 106-an követnek
  • eddig 163 képet publikáltunk munkánkról.

A július 19-én „Közös érdek a lámpa hulladék szelektív gyűjtése” címmel indított lakossági ismeretterjesztő kampányunkról beszámolhattunk számos tv- és rádió interjúban, online és nyomtatott sajtócikkekben.

Ez a sokoldalú kommunikáció és az így elért nyilvánosság segít célunk elérésében:

Az elhasznált fényforrások, fénycsövek és energiatakarékos lámpák begyűjtésének elősegítése érdekében ismertté és népszerűvé tesszük a gyűjtőpontokon történő szelektív hulladékgyűjtést, és ezáltal egyre több lámpa hulladék juthat vissza az ipari körforgásba.

Ezt az aktív szemléletformáló munkát a jövőben is folytatjuk, 2018-ban új ötletekkel és érdekességekkel várjuk vissza követőinket.

Olvasóinknak Boldog Új Évet Kívánunk!